פרסום שלטי חוצות הוא אחד מסוגי הפרסום העתיקים ביותר. ישנה סבירות גבוהה שפרסום באמצעות שלטי חוצות נמצא בשימוש מזה אלפי שנים. בעידן המודרני הפך פרסום שלטי חוצות עניין מקצועי. המטרה של שלטי חוצות היא פנייה לקהל יעד רלבנטי ככל האפשר. השיטה – הצבת שלטי חוצות במקומות אסטרטגיים, שבהם הנהגים עשויים להסתכל על הפרסומת ולהפנים אותה במהירות.
מאפיינים של פרסום שלטי חוצות
ישנם מספר מאפיינים ייחודיים של פרסום שלטי חוצות:
מסר חזותי חזק: מסר חזותי חזק פירושו תמונה, סמל או אמירה חזקים, הנחקקים במוחם של מי שמביטים בשלט בתוך זמן קצר מאד. פרסום שלטי חוצות מדגים בצורה הטובה ביותר את אמיתות האמירה הורסת כי “תמונה אחת שווה אלף מילים”. המסר חייב להיות מתוכנן בקפידה, כשהמטרה היא להעביר מסר ברור במינימום זמן. מי שקורא או לכל הפחות מביט בשלטי חוצות, חייב להפנים את המסר במהירות רבה. אין זמן לעיון ואין אפילו זמן לרשום מספר טלפון. אבל המסר כבר עבר – וזה מה שחשוב.
הטמעת המסר: קמפיין פרסום שלטי חוצות איננו מתמקד במקום אחד, הוא מתפרס על פני קילומטרים רבים. שלטי חוצות ממוקמים בנקודות מרכזיות, על פי תכנון מדויק. כך, נהגים שעוברים במקום או כאלה העומדים מדי פעם בפעם בפקקי תנועה, עשויים להיחשף למסר השיווקי. המטרה של הפרסום איננה לגלות דבר חדש לקהל הלקוחות, אלא להטמיע מסר פעם אחר פעם, יום אחרי יום. בחלק ניכר מהמקרים ניתן לזהות קורלציה בין הרצת קמפיין פרסום שלטי חוצות לבין העלייה במכירות של המוצר או השירות שאותו מפרסם הקמפיין.
פרסום שלטי חוצות ושמירה על המודעות של הלקוחות
פרסום שלטי חוצות נועד לא רק להגדיל מכירות, אלא גם לשמר את המוצר או השירות בתודעה הציבורית. פעולה כזאת, אם תתבצע באמצעות הרדיו או הטלוויזיה, תעלה קרוב לוודאי הון תועפות. כשמדובר בשלטי חוצות, הם ימשיכו לעשות את העבודה כל עוד לא הוסרו השלטים.
אם החלטת לבצע פרסום שלטי חוצות ולהטמיע את המוצר בתודעתם של הלקוחות הפוטנציאליים, הגעת למקום הנכון. אנשי המקצוע שלנו יסייעו לך בעיצוב ובהתאמה של התמונות והמסרים השיווקיים, תוך התמקדות בקהל היעד הרצוי. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות את הצעד הראשון והחשוב להצלחה פרסומית של העסק שלך. פרסום באמצעות שלטי חוצות – שלב חשוב בהצלחה.