לפרטים חייג 072-3380-426
פרסום ברדיו הוא אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע לקהל יעד גדול. הערך המוסף של פרסום כזה, הוא היכולת שלו להתנהל לאורך זמן ולגרום לעלייה מתמדת במכירות. פרסום ברדיו שמנוהל בצורה נכונה, עשוי להיות יעיל יותר מכל סוג אחר של פרסום.
פרסום ברדיו – יתרונות של פרסום באמצעות הרדיו
להלן היתרונות העיקריים של פרסום ברדיו:
קהל יעד: כל פרסום ברדיו מגיע לקהל יעד עצום ואיכותי. למרות ההתפתחויות באמצעי התקשורת בשנים האחרונות, עדיין נשאר הרדיו אמצעי המדיה הראשי שכל ישראלי מאזין לו. אף שמגוון הרשתות גדול, הרי שניתן, באמצעות קמפיין מנוהל נכון, להגיע למספר מאזינים גבוה, במגוון שפות. במדינת ישראל, שהאוכלוסייה בה דוברת מספר רב של שפות, פרסום כזה הוא בהחלט יעיל.
מחיר: המחירים של פרסום ברדיו הם זולים מאד יחסית למחירי הפרסום באמצעי מדיה אחרים, דוגמת הטלוויזיה. הפרסום ברגיו איננו דורש צילומים, מציאת מיקום, ליהוק וכיוצא באלה. כל מה שנדרש בפרסום כזה הוא טקסט כתוב בצורה נכונה, קריין שיש לו הקול המתאים ובנייה נכונה של תשדיר הפרסומת. ניתן לכוון ולתזמן פרסום ברדיו על פי שעות השיא בהאזנה. השעות הללו הן בדרך כלל שעות השיא בתנועה – כשהמאזינים הפוטנציאליים נמצאים בדרך אל העבודה או ממנה. בזמנים הללו אין לנוסעים ולנהגים המשתרכים בדרכים היכולת לצפות בטלוויזיה. מחקרים שנערכו שוב ושוב בארץ ובעולם מוכיחים כי פרסום ברדיו בשעות הללו אכן נושא פרי.
פרסום ברדיו מסביב לשעון
קמפיין פרסום ברדיו יכול להתפרס על פני כל שעות היממה – יום ולילה כאחד. כך, הסיכויים להגיע לקהלי יעד מגוונים גדל בצורה משמעותית. ניתן לתכנן את הקמפיין כך שבשעות מסוימות יפנה לקהלים מסוימים. (לדוגמה – פרסום קפה למשכימי קום). ניתן גם לתכנן את הקמפיין בהתאם לתכנית הרדיו המועדפת על קהל לקוחות פוטנציאלי. זהו אולי היתרון הגדול ביותר של הרדיו.
אם החלטת לבצע פרסום ברדיו, במטרה לקדם את העסק, הגעת למקום הנכון. אנשי המקצוע שלנו יסייעו לך בהתאמה מיטבית של הפרסום לקהל היעד. הפרסום ברדיו, מביא תוצאות מעולות, בסכומים קטנים יחסית. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד ראשון להצלחה פרסומית והגדלת קהל היעד הפוטנציאלי ונתח השוק של העסק שלך.