לפרטים חייג 072-3380-426
העיתונות בישראל עברה שינויים מהותיים בעשורים האחרונים. כניסת האינטרנט לתמונה מחייבת את כל העיתונים לפרסם גם מהדורת אינטרנט. המהדורות הכתובות של מרבית העיתונים מחולקות, חלקן או כולן, ללא תמורה לקוראים פוטנציאליים. השינוי האחרון העלה, למרבה ההפתעה, את מספר הקוראים ולא הוריד אותו. פרסום בעיתון מגיע, בעקבו כך, לקבל יעד גדול בהרבה מזה שהיה ניתן לחשוב עליו בעבר.
היתרונות של פרסום בעיתון על פני כל צורת פרסום אחרת
פרסום בעיתון מביא איתו כמה וכמה יתרונות שלא ניתן להתעלם מהן. את היתרון הראשון כבר הזכרנו לעיל – קהל יעד רחב יותר ממה שניתן היה לחשוב עליו אך לפני כמה שנים. מדובר בקהל איכותי, יודע קרוא וכתוב, סקרן ופתוח בדרך כלל להתנסויות חדשות. לכן ניתן לומר כי פרסום בעיתון מגיע בהכרח לקהלי יעד איכותיים. את התוצאות של הפרסום בעיתונים ניתן לראות במהירות יחסית, בצורת עלייה מתמדת במכירות, תוצאה של עלייה בחשיפה של המודעה.
יתרון נוסף של פרסום בעיתון טמון בכך שהפרסומת היא בלתי ניתנת למחיקה או להעברה. פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט הוא קל למעקף. לחילופין, ניתן פשוט להעביר ערוץ בעת הפרסום. גם אם ישנו מתאם מסוים בזמני הפרסום בין הערוצים השונים, עדיין ניתן למצוא לכמה דקות ערוץ בלא פרסום בעיתון, לעומת זאת, המודעה נמצאת שם – כדי להישאר. כל זמן שהקורא מחזיק בעיתון, קיים סיכוי סביר שהוא יגיע גם למודעה הרלבנטית. לעיתים קורה שקוראים המעוניינים במוצר או בשירות שהמפרסם מוכר, פשוט שומרים את המודעה.
פרסום בעיתון והרחבת קהל היעד
בעבר הלא רחוק היה נהוג לפרסם מודעה בעיתון או עיתונים נבחרים. הבידול בקהל הקוראים של העיתונים השונים היה ברור יחסית. נכון להיום, הדבר הכדאי ביותר הוא לבצע פרסום בעיתון במספר עיתונים במקביל. הבידול בקהלי היעד הוא מטושטש ויש אנשים שירכשו באופן קבוע עיתון מסוים, אבל ידאגו לקרוא גם אחרים. העיתונות החינמית בחלקה הגדילה את החשיפה של פרסום בעיתון. מבחינת המפרסמים מדובר במצב מצוין שבו החשיפה של מודעה בעיתון עולה מאד.
אם החלטת לבצע פרסום בעיתון, אנו נבצע עבורך את הפרסום. הפרסום בעיתון, מביא תוצאות טובות מאוד. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד ראשון להצלחה פרסומית והגדלת קהל היעד הפוטנציאלי..